nuffnang

Sunday, March 20, 2011

tenggelam timbul....

huh.. lma gila x jenguk blog nih... 
agk berhabuk n berlumut suda... 
bkn tanak jenguk blog sbnrnya, tp xde idea r nk ngomong apa..
b4 ni ade gak sembang2 ngn my lil sis.. 
aku ckp la nk kasi blog ni kt dy..
sbb aku nk wat laen..
tp asenya x yah la kot.. bia je la aku wat yg laen tuk dy...
tp kna tgu dy abeh spm dlu la.. 
kang dok ngadap natang ni lak smpai x smpat2 nk stdy kn...
tp plik kn, npe la skg ni aku da xde idea nk ckp mende kt blog nih...
cm nk bukak pon x lalu lak ase nya... hua3..
tp skg ni asenya da ok kot...
so pasnih akan nmpk la aku hapdate blog ni ye...
namo mls2 da.. toink3...
skg ni kn, idup aku cm sma jek.. 
klu ari kje, bgun pg, g je smpai ptg...
petang lak lepak kt bwh uma smpai senja.. 
den mlm lepak2 ngn fam dpn tb..
ckup msa kul 11 bum.. 
cm xde life pon ade..
klu ari cuti ag r busan.. ayah plak kje..
mmg perap kt uma jek la... pas2 lyn music factory.. hua3...
tp yg besnya skg ni aku da berjinak2 nk men badminton... hua3...
sket2 je la..xde r byk2.. kang pecah lak lemak2 yg aku penat2 bela nih...
so ckup la smpai cini aku bersihkn habuk2 n lumut de kt blog nih.. toink3..
papepon nantikn blog aku akn dihapdate ya... seee yyyaaa!!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang