nuffnang

Tuesday, March 8, 2011

~sedetik lebih...~

skg ni, tah la nape aku da x rsa nk pk psl ape yg akn jd nanti... 
siyesly.. haishh nape la aku da jd cmni skg nih... 
cm xde smgt pon ade.. 
rsa nya x pnh2 aku cmni.. 
actually aku ni da la seorg yg jnis suka pk tntg msa dpan, tntg pe yg akn jd, plan msa dpn aku.. 
tp skg aku xde rsa pon nk wat sume 2..
aku pon xtao npe, owg len lg la x tao..
now mmg ari2 aku asyik wat mende yg sma.. 
da xde smgt cm dlu r aku rsa.. xtao ilang g mn.. 
deymit.. x suka tol aku cmni... 
hurmmm so aku rini nk lyn 2 lagu jek bley?? 
ulang2 smpai muntah...
siyesly jgk aku x r minat sgt ngn anuar zain nih... 
tp bila dgr lagu nih, aku rsa cm ade feel la sket... toink3..
haaa... ni mmg aku suka.. 
minat sgt ngn bruno mars.. 
dun noe y.. kih3... 
tp lagu ni agk x syok la.. bia la.. nk dgr smpai muntah jgk.. 
hahhaha

No comments:

Post a Comment

nuffnang