nuffnang

Sunday, January 16, 2011

~Mum Said "...bla..bla..bla.."~

haishhh.. bila pk blik, sush kn nk jd yg terbaek... even da cba sedaya upaya pon, klu owg x angp kita ni terbaek, x guna gak.. siyes aku tingin kot nk jd yg terbaek... tuk family aku, tuk owg yg aku syg, kira tuk sume owg la aku nk jd yg terbaek.. tp sgt sush tuk jd cm2.. tp aku tetap gak nk usaha.. i'm stil learn how 2 be a gud gal.. wink3.. aku da tanak jtuh kt lubang yg sma cm aku jtuh dlu.. siyes tkoot kot.. smpai ibu ngn ayh pon da nek iso bila dengar aku da kapel ngn owg len.. mau nye dorg x iso, dlu time aku clsh, truk sgt yg blaku.. parent mn yg nk tgk ank dorg x epy kn.. but, kali ni aku hanya mmpu berdoa.. insyaAllah.. tp bab2 sume ni dtangan tuhan.. even pape jd, aku kna time cos ni sume da dtakdirkn tuk aku.. even kdg2 de syaitan2 yg bsik2 bnda yg x baek.. aku cba tuk x pk sgt bnda2 cmni... aku x kesah sape jdoh aku sbb aku tao aku ni pon x ssempurna mn.. tp bkn sume pompuan canteq 2 xde kburukan n x sume pompuan huduh 2 xde kbaikan... sokay, 2 sume ats individu nk judge owg cane... aku xmo jd hipokrit.. aku mmg aku, n smpai bila2 pon aku tetap aku.. mmg xkn nk blakon tuk jd owg laen.. cma aku arap sgt, aku tingin sgt nk bhgia cm owg len.. sbb 2 la ibu ckp, sedar la dri kita ni sape, dtg dr mn.. dy jgk ckp, "CINTAI OWG YG CINTAI KITA".. bkn nya cinta owg yg x cintai kita. 2 cari pnyakit nama nya.. mmg xkn tahan lama la.. tp ati msing2 kita xtao kn... so, aku folo de flow jek... now, cma wat yg terbaek.. do prac ngn baek, insyaAllah dpt kje yg baek jgk.. sbb aku bkn nya dtg dr kuarga yg senang... ayh n ibu da byk b'korban tuk aku, pas stdy ni la aku nk tunjuk kt dorg yg aku mmpu wat dorg epy even aku ni x la spandai mn... lalala... caiyok3!!!....

No comments:

Post a Comment

nuffnang