nuffnang

Tuesday, January 11, 2011

~Baby, I Like iT..~

haishh... aku cm byk mende nk story.. tp asl aku taip da spruh story aku, aku backspace blik.. hurmm da byk kali kot.. nk kata xtao nk cite pe, byk mende aku nk cite.. haaa, meh kita men horoscop nk?? jeng3...

  • KEJE - suasana di tempat kje agk biasa.. cm slu la, byk gak kje kna wat sbb de bos baru nk msuk.. so byk la aku nk kna wat slide tuk dorg prezen t.. kui3.. sebok aku ni ngalahkan DO tao.. poject aku pon tah kmana, ni kn plak kna wat kje yg laen.. ngee~~ tp xpe la, ni kn kje amal.. wat ngn eclas.. x baek mrungut.. wink3.. nway, skg ni ari2 mam free.. tp kueh n nsi lemak je la.. bkn mam  tgh ari pon.. klu mam tgh ari pon ok gak, sep gak wit amba..
  • EKONOMI - rezeki semakin bertambah.. ceewahhh.. yela, wit cm x guna jek.. bekfes dpt free.. jz kua dwit tuk mam tgh ari.. 2 pon bape hengget sgt aku nk mam.. perot kcik, bkn ley mam byk2.. da r dtg n blik kje ayh anta n amik.. so cane nk kua dwit.. mmg x r kn.. lalala.. so, da sep byk..
  • LUPH- ngee... ni yg pling bes.. kui3.. skg ni aku da mkin slesa.. bkn nya dlu x slesa, slesa tp skg bertmbah slesa.. i'm so epy rite now.. sweet2 jek.. wink3.
MOOD : lapa.. nk g mam tgh ari suda.. t da agk2 busan ngn fb, aku story mory ag ea.. lalala

No comments:

Post a Comment

nuffnang