nuffnang

Monday, May 16, 2011

saya cemburu.. titik!!

persoalan yang bermain di fikiran :
"kenapa saya tak bersyukur??"

bukan saya tak bersyukur, cuma saya teringin..
saya teringin sangat untuk nak dapat apa yang saya nak...
tapi.. kenapa orang boleh dapat sedangkan saya tidak??
homaigod..kenapa saya perlu berfikiran sampai macam nih??

roda kehidupan adalah lumrah bagi semua manusia di muka bumi nih..
ada di atas, ada di bawah..
even kita di bawah pon, tak guna kita mengeluh tanpa usaha..
tapi saya da usaha sebaik mungkin ..
tapi mungkin bukan rezeki saya...
saya berkorban sekarang, mungkin ada habuan untuk saya nanti..
InsyaAllah... hopefully.. Aminnnn....

semua orang inginkan yang terbaik..
ok.. saya akan stop fikir benda yang sangat merepek nih..
tak mau fikir lagi... semak nate beruk (skrip KONGSI)..

so.......

 layanzzzz!!!!

nak bagi pepatah sikit boleh tak?? tapi tak kompom la btol ke tak.. 
saya budak baru belajar, kalau salah tolong jolokkan... 
ehhh salah, mana ley jolokkan.. 
kalau salah kna tolong tunjukkan la.. ape daaaa....

:::: jangan lah kita mencari kekasih yang sempurna, tapi carilah kasih yang sempurna ::::
pepatah nih saya belajar dari kesilapan, pengalaman dan kehidupan saya..
ewah2.. ayat memang tah boleh belah... toink3...
saja nak merawat hati yang tengah semak nih...

No comments:

Post a Comment

nuffnang