nuffnang

Monday, April 11, 2011

perlukah????

byk benda dlm fikiran skg.. siyes serabut sgt2...
nape jd cmni?? rsa seday yg teramat sgt.. luka dlu x sembuh ag, skg da berdarah balik...
Ya Allah Ya Tuhanku...
berikan la aku kekuatan tuk hadapi sume ni 1 per 1 keadaan yg ade dpan mata aku..
kdg kala mmg x sanggup sgt2 nk terima, but i have 2..
ape yg patot aku wat skg?? berdiam diri without say anything...
perlukah kao nk sakitkan hati aku cmni pnya sakit??
perlukah kao nk menunjuk2 ape yg ko x pnh dpt dlu??
perlukah kao nk sume owg tao yg kao x cm dlu??
perlukah aku wat xtao, wat2 buta??
sume tuhan da tentukan... nak tanak, aku kna terima...
nape skg ni aku terasa sgt2 bodoh sbb pk benda camni...
knapa?? knapa sume ni aku sowg jek rasa??
x adil sgt2 sume ni tuk aku...
tp Allah Maha Adil.. insyaAllah tuhan da janjikan ssuatu tuk aku....
xpe, aku sabar stiap ape dugaan yang Kau beri padaku..
even aku ni cuma ikoot flow, tp aku stil bersyukur sbb ade yg masih syg aku...
thnx ibu n ayh cos sapot kakak even ape jek mslh...
pasni aku da mls da nk pk ape2 yg sewaktu dgnnya..
ape nk jadi, jadi la... 
klu pe yg ibu ckp tempoh hari 2 termakbul, aku sgt2 bersyukur...
mybe berkat doa ibu, aku ley lupa sume pe yg da jadi, InsyaAllah..

merenung masa depan yg mendung...

mood :: rsa nk berkurung dlm bilik n off tpon... boley g2???


No comments:

Post a Comment

nuffnang