nuffnang

Monday, January 31, 2011

~Tutor....~

nk dijadikan cite, smlm aku kna ngajor budak2 dpn uma aku ni.. kira cm tuition la.. 1st neh aku ngajar dak kcik.. mmg tkoot klu2 tertinggi sore.. de 3 bdak yg aku nk kna ngajar.. sume da rpt ngn aku, cm adeq sniri da..

kul 8.30 mlm kira nk stat la ala2 tuition 2.. pas2 dtg la bdak2  ni nk blajo ngn aku.. aku da set kiranya ank nk ngajo maths la.. bdak2 2 umo x sma.. sume beza taon.. sowg drjah 1, 2 n 3.. yg drjah 1 n 2 tu pompuan.. yg drjah 3 tu laki.. sgt cumil.. hahaha...

ok2, aku ajr cm biasa je la.. aku bg ltihan kt dak laki 2.. mula2 dy x phm.. kira cm x tao sgt la psl maths ni.. den aku ajr la dy slow2.. las2 dy ley pick up.. mmg bes gak ngajo bdak2 nih.. yg dak gal drjah 2 tu lak aku bg ltihan jgk tp dy cm tao evriting b4 buat.. pas 2 aku kasi dy wat.. kira dia dok diam ja wat bnda 2...  pas2 dy ckp da siap.. aku tgk la btol ke x.. tgk2 sume x btol.. aku ajr la blik 1 per 1.. mslah nya skg nih, no pon dy x knl cane.. hadoi.. aku cm suh la dy kira kn.. den dy diam.. buat muka x puas ati.. hadoi.. mmg aku tnya dy pas pd 2 pon dy tanak ckp pape da.. aku hangen la.. aku da r x suka bila aku tnya xnk ckp.. aku ckp la kt dy, "akak mrh bkn nk bg x pndai.. akak nk bg ***** pndai.. jgn la diam cmni klu nk blja ngn akak.. akak x suka cmni.. cane nk blaja klu wat muka n diam.. xpe la, klu ***** tanak blaja ngn akak, ***** blik la.. jgn pksa diri tuk blaja klu x suka.. npe bdak sowg ag ley jek klu akak mrh sket, psl dy pk dy nk blaja, nk pndai.. klu diam cmni, cane nk pndai..."...

pas2 dy stat  kemas brg2 smbil wat muka.. hadoi.. smpai ibu ayh aku tnya pon dy ley wat muka.. skit ati aku... so let it be... aku mls nk pk... den aku stat la ngaja blik bdak 2 owg ag... smpai la kul 10.. ibu ayh aku siap blnja beger ag.. mana nk cari tmpat tuition kasi beger.. hahaha..

so ok gak la ngaja even bru 1st tyme ajr da ade pngalaman gini.. sokay.. i dun mind.. klu btol2 nk blaja, msti smgt nk blaja.. klu stkt dtg jek bek xyah.. aku pon x suka.. bia aku ngaja bdak yg rsa nk blja, n nk pandai..

No comments:

Post a Comment

nuffnang